Bordskämda?

Godkväll,

Jag måste ju säga att jag har blivit mycket duktig på att på att BLOGGA!!!   
BRA FIA BRA :o)...

Nu är det Midsommarvecka igen , tyckte inte alls det var länge sedan förra midsommar... Kommer ihåg den väl... Jag jobba även då, men FRIVILLIGT :)!!
Detta pga ett redigt dretväder, med massa ösregn... så jag var snäll & jobbade åt R. De blev han mycket glad utöver - trots väder...haha!
Men de är väl så när man har planer ;)?

Iår ligger Midsommar inplanerat på mitt sommar schema... men det gör inget.
Jag kan gott å väl jobba då...  Gillar inte Midsommar sådär värst... De är väl om man planerar något speciellt... vilket sker sällan.. 
Är bjuden på 2 fester.. men kommer jobba å inte orka med nån fest... 
Tänker på lönen :D! *asg*

Menyn på jobbet har jag ju fått planera själv.... som vanligt :P

...å de är bortskämda, jag vet , du vet, ni vet, alla vet....  

Å i år bjuder jag på:


Midsommarafton


Lunch:
Sill, Potatis, gräddfil m gräslök, köttbullar, prinskorv.
Dessert:
Jordgubbar & glass

Middag:
Chilli Drumstick med pineapple salsasås & ris

Midsommardagen

Lunch:
Köttfärspaj, grönsallad & färska frallor

Middag:
Schnitzel, klyftpotatis & bearnaisesås

Söndagen

Lunch:
Jordgubbskräm, smörgås, skorpor, hemma bakta muffins med bär

Middag:
Lax, potatis & varm dillsås

Ja, då vet vi alla vad jag ska göra i Midsommar...  Vad har alla andra för planer?

Kommentarer
Postat av: melanie

för en gångs skull är jag ledig midsommarhelgen! jag går av på morgonen, sen hem för att sova lite, sen åker vi till åmål och firar med svärföräldrarna. ska även ta en tur till strömstad över dagen under helgen. Det blir lugnt och bara en massa mys:)

2009-06-16 @ 21:38:23
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: melanie

det blev hitch och jakten på lycka. 2 för 99 på maxi, haha:)

2009-06-16 @ 21:42:51
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0