Besöks tider..

Jajjamensan..
Denna månad har verligen vart en besöksmånad a la Fia Resident :P....  Har haft massa folk här under perioder... mycket trevligt!
Jag har även fått en hel del gjort i lyan - vilket var på tiden! *asg*
Även idag väntas besök... mamma, mormor, syrran & knodd.... TYVÄRR regnar det jue...så de blir nog inget Mariebergsskogen... :/.
Men vi får väl helt enkelt hitta på något annat att göra!

Igår hyrdes Wallanders nya film - Hämnden.
De påstås at det är den bästa av alla, men det vet jag inte om jag kan hålla med om... Sakna dock Johanna Sällström!! (RIP)
Filmen var okej...

Helgen var jag till Örebro (igen) :)...
Denna gång var det stor fest & bowling & utgång Harrys!
De var trevligt.. jag ska nog bli Bowling proffs :D... Jag är faktiskt väldigt duktig!! Vann ganska stort över folket!!
Utgången var okej... första timmen var mer än seg, men senare träffa man massa bekanta & slog klackarna i taket :P..

Sen har ju såklart hunnit inviga min "bruna med rosa blommor bikini" mer än väl :)...
Tänka sig att de har vart SÅ fint väder...  riktig utlandsvärme! Härligt ... så nu jäklar är man brun - vilket lär försvinna denna vecka om regnet fortskrider :(...

Sista lediga veckan innan jobb nu... osis med vädret - men de finns ju mer & göra än att sola ;)...

Nu ska ja förbereda lite kaffe till folket :)

Hej hej..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänka sig. Jag har aldrig bowlat i hela mitt liv. Bara på tvspel. :D

2009-06-03 @ 13:00:24
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0