9 kvar..

Veckor alltså på vikariatet ;P...
MEN det känns mycket bra, för desto mer jag jobbar desto mer känner jag att jag är verkligen gjord för detta yrke!
Jag verkligen älskar att laga mat :0)!!
Samt planera /diskutera menyer, baka, ha hand om beställningar ,exprimentera, ta massa ansvar helt enkelt!
Å mina kollegor är hur bra som helst ( dom flesta)!
Tänk OM jag kunde fått en fast tjänst därborta.. vad GLAD jag hade blivit!!

Idag är det Studenten här minsann.. Livat värre på stan..  blir troligen så under kvällen / natten oxå... så jag är förberedd ;).
Tänk vilken lyckokänsla man hade när denna dag låg framför en... Ett pirr  magen... Nästa steg i livet lixom.. Lagom förrvirrad... samtidgit en underbar känsla!
De är väl kanske en aning synd åt krakarna med tanke på vädret...
På min student var det strålande sol & jättehärligt :)... Vi hade champanjefrukost hos en tjej i h-berg... sen tog vi oss in till skolan & fortsatte fira... MInns att man var lite lagom rund om tassarna när man skulle springa ut... Bland 1000tals anhöriga... jisses...
De va tur man hade "sett ut" en plats där familjen skulle hålla till :D! Det gäller ju å vara smart ... haha!

 Nu är jag ju 3 ledig så det är okej att de är livat under natten - man tar bara studenten 1 gång så :).
Hade ja jobbat imorn bitti hade jag nog sovit med öronproppar ;P...

Simma nästa?

Byye




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också ha ditt recept på snickerskakor.. :)

2009-06-11 @ 17:18:00
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0