Vimsig..

eller något åt det hållet... haha.. 
Haft en ganska total snurrig dag på jobbet... :). Ibland har man sånna dagar.. that´s life!

Ex ... beställde varor från Servera... å skrev helt fel datum...ops!
Så idag kom det massa varor enligt panering ......å så även imorn kommer det massa varor enligt min beställning... istället för tisdag... hehe.. så kan de gå!
De är tur att man bara skrattar åt det hela & de inte blir så allt rasar samman & blir kaos alla fall!
Sen är det ju bättre att de kommer förtidigt ÄN försent!! :)

Lasse kommer till stan!! :D :D :D
Å denna gång SKA jag se han!!
De är inte försen i november  dock.. men då har man ngt å se fram emot!!
Tänkte hänga på Linda & Anso om ingen annan vil hänga med mig :)... Det är väl lugnt Linda? ;P

Nu e jag ledig tills måndag... skönt , men samtidigt kryper rastlösheten på mig redan nu...  å planer går i stöpet å de är inte bra! :(
Helgen blir de i alla fall kalas... för min Anso... å så utgång! :)

Så hoppas ja att ja kan sola imorn å få tebax lite färg! Sen även en tur lite här å var... med linda!
Nu va de länge sen igen du damen... 

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: LInda

Vadå om du inte får nån annan att hänga med, är vi bara reserver :O Klart du ska gå med oss... :D jag jobbar kvällen då, men semester eller byte måste ske :-D

Kram på dig!

2009-07-16 @ 18:20:01
Postat av: LINDEROTH

Vill du vinna en ny design? klicka in på min blogg och bläddra ner så kan du vara med och tävla om du gillar den.

2009-07-17 @ 12:40:50
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0