TIDSFÖRDRIV

JAG ÄR/JAG HAR:

Jag har gjort ett graviditetstest (X)

Jag tänker innan jag gör saker (X)

Jag är envis (X)

Jag är petig med musik

Jag går efter utseendet på tjejer/killar (X)

Jag skriver poesi

Jag är emot mobbning (X)

Jag har en snuttefilt

Jag sover med lampan tänd

Jag snarkar

Jag pratar i sömnen

Jag är bra på matte.

Jag har suttit i fyllecell.

Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet.

Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat (X)

Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad

Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning

Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg (X)

Jag är bortskämd

Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv (X)

Jag har piercingar på andra ställen än öronen (X)

Jag har tatuering/ar

Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften

Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv (X)

Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig

Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln

Jag har varit/är tillsammans med en miljonär

Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig

Jag har krockat (X)

Jag skriver fort på tangenterna (X)

Jag har en hobby

Jag har sövts ner (X)

Jag är beroende av något (X)

Jag älskar mina föräldrar (X)

Jag favoriserar personer

Jag läser (X)

Jag har humor (X)

Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag (X)

Jag har skållat mig (X)

Jag har bra självförtroende (X)

Jag tycker att jag ser bra ut (X)

Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende

Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt

Jag vill plastikoperera mig

Jag är teknisk

Jag talar dialekt

Jag hatar pizza

Jag hatar tacos

Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö

Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover (X)

Jag har sett mina föräldrar ha sex

Jag tror på en helt egen religion

Jag har ofta huvudvärk (X)

Jag spyr när jag har magsjuka (X)

Jag är lättpåverkad

Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis

Jag trivs hemma (X)

Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.

Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna

Jag är trotsig mot mina föräldrar

Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum (X)

Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful (X)

Storleken spelar ingen roll

Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv

Jag har/haft fler än 10 djur

Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek

Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år

Jag är förlovad

Jag tänker förlova mig

Jag tänker gifta mig

Jag har kört bil (X)
Jag har kört fyrhjuling

Jag har kört traktor (X)

Jag har kört motorcykel

Jag har kört snöskoter

Jag har kört moped

Jag är bra på kubb

Jag målar naglarna (X)

Jag har snusat/snusar

Jag har rökt/röker (X)

Jag tränar (X)

Jag biter på naglarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0