Lycka :)

Det känslan får jag när jag kommer tillbax till Mitt......
Min lägenhet, Mina saker, Min stad, Mitt jobb, Mina vänner här osv... Karlstad är en allt för härlig stad alltså!

Självklart är det skönt att komma "hem" till mamma å pappa ibland... å hälsa på folket där osv.... Men jag skulle aldrig kunna tänka mig bo därborta i hålan idag....
Men man vet aldrig... när jag är gammal å senil kanske ja sitter på Norra Bergens äldreboende å häckar...haha!!

Dopet var fint & trevligt :)...
Tack Emma & Knut :)!
Å lille klumpen var superglad & så söt! Vi borde ju verkligen ses oftare, men de blir ju svårt när de är så långt emellan :(..

Idag tittade ju solen fram igen :)... hoppas med hela mitt hjärta att de håller i sig till helgen när jag är ledig!! för de hade ju vart trevligt å bli brun igen ;P...

Ska fixa alla miljoner foton ja framkallat nu :)

Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0