Klirrat & Klart :)

Winnerbäck är bokat, betalt & uthämtade biljetter finnes nu hos Linda :D!! wiie!
Detta är något som jag verkligen ser fram emot!
Så 4 November 2009 smäller det i Löfbergs Lila Arena :)... wiiie.

Helgen har vart bra.. 3ledig!
Fredagen blidde de lite sola av... samt en tur till Bergvik & Edsvalla.... Handla lite smått å gott på ÖoB .. å så en söt kofta på VILA.

På lördagen var de födelsekalas hos Annsofie , trevligt & mkt folk... var ut på bmb.
Å av nån anledning blev jag sjukt bakis,..  jag mådde så jäkla kasst hela söndagen..  tyckte lite synd åt mitt film sällskap.. men men... nu har ja ännu en gång lärt mig att INTE dricka sprit!

Jobbar i veckan.. 3ledig helg igen :).. kanske ska ut med Ann en tur... OM hon hittar hem från semestern ;P...

nu blir de sängen å Stieg!

Kommentarer
Postat av: melanie

blir 8e gången gillt för min del, underbart!!:)

2009-07-20 @ 22:25:32
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes, får hoppas att det ej regnar hela vägen bara hahah:)

2009-07-21 @ 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0