Hur..

.. kan man bli så mupp & utpumpad av jobbet?
Seriöst alltså..
jag blir nästan rädd för mig själv..
..kommer hem sätter sig framför dator kollar lite mail å sånt, slår på tv.n ... sen helt plötsligt helt omedvetet somnar jag nånstans därimellan?
Hur är det möjligt?
..vaknar till utav mobilen/hemtelefon eller nåt knas ljud på tv.n... å blir lika chockad varje gång.. När somna jag lixom? haha..
Trött kallas de.. eller utpumpad.. jag vet inte!

Börjar tro att jag har världens vitamin brist eller något.. detta är fasen inte normalt...
försöker gå ut å gå för å få nån typ av träning.. men de hjälper inte...
Väntar på att badhuset ska öppna så ja kan simma igen!

Galet!!

Varvar nu ner med ett glas vitt, å ja skulle nog kunna gå å sova redan nu om ja vill... men då vaknar ja väl inatt istället.. inte så bra... 
är ju ledig till måndag nu :)...

Ska äntligen fixa håret imorn... de behövs!
sen måste ja hitta mig en ny mobil eftersom min inte alls är att lita på .

nu ska ja kika på CSI å sen blir de bädden...

ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0