Dop på gång...

:) ... idag ska ja på Dop i A-sund... Lille William står på tur.... 
Han har ja inte sett på säkert 3månader ..sist var han 3v så.. 
.....så han lär var stor nu ;P... eller stor & stor... de beror ju på vad man jämför med.. hehe...

Igår hade vi kalas för papsen som fyllt år i juni...  de blev grillat, gratäng & vin ... mkt trevligt.
Hade köpt nya båtdynor till han & verkade vara uppskattat :)...
Sen skratta ja åt lille charmören Isac han är ju stans CHARMTROLL alla fall...  
Upptäckte även att de gick riktigt bra att spela fotboll efter 4glas vitt & i stilettklackar ;P... hehe... 

När man är moster så är man ju idolen i familjen .. alla fall här... & det är ju bättre de än att han inte skulle gilla mig.... MEN man får ju räkna med att spela fotboll i höga klackar, springa å leka konstiga påhittade lekar, krypa i gräset å leka med bilar & troligen bli blöt av en vattenpistol han doppat i barnpoolen eller liknande... hahahaha!
Men de är de värt - utan problem! 

Idag hoppas jag att min dator är klar & jag får den tillbax!! Lämna i den igår,,,  hade ju vart bra om a-l fick sitt fotokort till dopet lixom... även om hon ska vara Gudmor å stå där framme.. men ändå!
Efteråt å så...

Kvällen får vi se va de blir... ska ev en tur till Öret... men vi får se..

NU ska ja vara lite social i familjen :)

Ha en trevlig helg!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0