Datorlös...

...i spöregnet...HUR kul är det??
Inte alls ska jag informera folk om....

I datorn har man mer eller mindre hela sitt liv inplanerat...
Man har kontakt med folk via mail, msn osv....
Man betalar räkningar...
Man fördriver MYCKET dötid...
Man ser på tv/film... utube osv
Man lyssnar på musik...

sKA JAG FORTSÄTTA?
Nä, det är tur att jag kan kika in på datorn på jobbet..

Imorn ska jag lämna in min dator & jag ber & hoppas att jag får tillbax den imorn oxå.. annars blir jag väldigt less!!

Idag står regnet verkligen som spö i backen... jag trodde solen alltid sken i Karlstad ;P...    inte det :(.
Sitter å drömmer om en solresa i vinter... nån som vill med :)?
Men om ja nu får nytt jobb på en gång efter häktet så blir det nog inget resa iår för mig :/....  vi får se...

Just nu pågår nån sk. Torgfest i stan...   men jag ska inte dit... Mina kollegor fråga om jag ville med ut på lördag för det har bokat bord på harrys... det hade ju vart superskoj, MEN  jag ska ju till Närke!!
Trevligt de oxå.. träffa familj/vänner å så..

Nu ska ja göra lite nytta innan folket rasar ner med disk...

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

vi vill också resa igen, men det blir nog en resa till GC i januari när det är som tyngst för oss nattarbetare;)

2009-07-10 @ 12:45:21
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0