..utmaning..



4 AV MINA FAVORITPROGRAM:

♥ Sex and the City
♥ Top Model
♥ Greys Anatomy
♥ Desperate Housewifes

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR:
Lagade Lasange
Läste (odjuret)
♥ Kolla filmen "fireflies in the garden"
♥ Kurerade mig

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
♥ Få börja jobba..
♥ vår/sommar
♥ Örebrobesöket av H&F
♥ Norgebesök av a-l

4 FAVORIT BUTIKER:
♥ Gina Tricot
♥ Hennes & Mauritz
♥ Veromoda
♥ VILA

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
♥ Att jag själv,min familj och mina vänner får ett bra år
♥ Att få Resa i år
♥ Att få ett Bra jobb jag trivs på
♥ Att a-l kommer in på sin utbildning :)

Skickar denna vidare till precis alla som känner sig manade!

Kommentarer
Postat av: melanie

Det är ju ett glassmärke som har blivit väldigt poppis, men det har varit med ett tag nu. Ca 50 kr för en halvliter, men glassen är underbar i massa olika smaker. Säljs i dom flesta affärer idag:)

2009-01-29 @ 17:48:22
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Neeeej, hihi, känner mig såklart manad :D Attans!

2009-01-29 @ 20:22:49
URL: http://tooconsiderate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0