mår helt ok :)

Jajjamensan... de har börjat vända & jag mår ganska bra :).
Är fortsatt lite rosslig å dann.. men de lär ju sitta kvar ett tag... de e bara å vänja sig ;)

idag har jag & linda vart till Överskottsbolaget... de finns mkt skit där...hehe... de är skoj å åka dit emellanåt... 
De har ju ofta bra erbjudanden där :)..
jag köpte 2kg tvättmedel för 20kr :)....de räcker ju ett tag. 
sen hade de även 5kg för 50kr.... men jag orka inte släpa på den..hehe...
Så hitta ja lite annat plock... :)... stanna även på bergvik på vägen hem & inhandla en klänning... *ops*

I helgen ska ja ev ut å ta en öl eller 2 med min gamla kollega... hon undra om ja ville vara lite social...å de kan ja nog behöva efter ha legat hemma 1v!!
Men vi skulle höras mer om de..
Jag hade ju eg tänkt å ha ett par vita helger nu... men de e lite svårt å säga nej när man blir erbjuden en trevlig kväll lixom...  jag var ju hemma förra helgen :).
de känns skönt å bara gå ut å ta de lugnt oxå... å snacka skit...  inte alls samma sak som å gå på krogen. De är bra med lite variation :).

Nu ska ja diska...

hejsvejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0