herre jisses..

ja, jag slutar aldrig förvånas över vad folk kan göra för att få sin vilja igenom ibland...
seriöst.. de finns gränser!

Jag sluta som sagt med egen vilja på mitt gamla jobb eftersom de inte lyssna på mig, de vägra löneförhandla, de skärde ner på tiden, jag fick inga intyg, jag hann aldrig få lunch, jag fick ta med arbetet hem för att hinna med allt osv....
NU ringer dom & mer eller mindre mutar mig att komma tillbax??!!
...med valfri lön, heltid & ett sk intyg på tjänsten...  utan tvekan sa jag ju NEJ såklart.. 

Hur menar dom att de skulle kunna ge mig valfri lön & heltid när de inte ens kan betala ut lönen till personal som redan finns på plats??
Killen som tog på sig min tjänst kom troligen på att stället inte funka som de skulle & helt plötsligt över en natt ska han öppna eget ?
VARFÖR skulle han då överhuvudtaget ta min lediga tjänst från start ,om han ändå planerat att öppna eget??
Han har ju bara vart där 1månad...!
De verkar vara ngt väldigt fuffens med de där asså...  Å jag tänker verkligen inte på något vis bli inblandad igen...för OJ vilket h-vete de var den sista månaden!!
GLAD Å SLIPPA SKITEN - JÄTTEGLAD :D!!!

Jag har ju fortsatt annat på gång & även sommarjobb så nu e de bara att hoppas att de slutar ringa & tjata.. jag kommer inte ändra mej... aldrig nånsin!! Muppar!!

Annars är de mkt träning på mitt schema nu :)... helt underbart att börja dagen på gymmet måste jag säga :).
idag har jag & linda vart på willys å handlat mat... å massa frukt...mums!

Imorn ska jag träna samt tvätta en massa...sist hade jag ju den där turen att maskin var paj....så nu har ja tvätt för evigheter...hmm..
så tänkte ja laga panerad kycklingfilé med klyftpotatis & ört- & tomatsås :D.
De är bra å vara kock... de e svårt att få idétorka på middag alla fall :P...

ADIOS


Kommentarer
Postat av: melanie

visst är det en skön känsla när man tar tag i saker, och slutar på ett ställe som man inte mår bra av att vara på. och sen veta till 100% att man gjort rätt! det är underbart:)

2009-01-22 @ 19:19:17
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0