duktig flicka :)

Hej hopp,

är de nån som testat å ladda ner nya messenger på msn??
jag prövade de men de funkar inte alls på min dator å det var ett rent h-vete å försöka få bort de å gå tillbax till gamla msn!
de tog sin lilla tid, men nu verkar de funka igen..ett tag alla fall!

igår var ja på en intervjuv å jag var 1 av 6st kallade utav lite dryga 100 ansökningar...så nu är de bara att hålla tummarna!!
..besked kommer nästa vecka sa dom!

Igår börja jag även träna igen efter ett uppehåll på ett par månader.. *skrattar*.
Jag är bra på de där riktigt lååånga uppehållen...  men de var ju så mkt annat i höstas... å ja hade verkligen lust eller ork då å köra!
Men igår börja jag på riktigt å de KÄNNS idag kan jag lova...  jag som strechta så noga...hm..   HUrsom så körde jag lite löpband, crosstrainer, ben, mage & rumpa! 1 timmas pass - prima :)!!
Ska försöka köra varann dag nu så ja kommer i tipptopp form igen :P....

Idag är de strålande sol & "vårkänslorna" är  på gång... Lyckorus av väder e inte illa de :)... de e dock lite kyligt ute..
jag är verkligen glad över att de börjar vända nu.. ja avskyr ju vintern som ni kanske vet?!  Så ja ska ta på mig lite kläder & så ska jag gå en promenad! Imorn blir de gym igen!

ha en trevligt dag!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har det nya :) Funkar utmärkt :D

2009-01-16 @ 16:46:01
Postat av: Sandra

Och nu är jag blogglös. :P Får se hur länge jag kan hålla mig borta. ;)

2009-01-16 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0