Blir jag aldrig frisk?

jag vet inte hur många ggr jag ska återkomma till denna förkylning?
Jag är sjukt less på detta nu!!
Jag har endel å greja med, men jag måste ju ligga hemma å vila eftersom de hjälper ju knappast å hatta runt som en galning?! :/

kollade på lets dance i fredags... å ja va nöjd med att blondinbella åkte ut.. henne gillar jag inte .. men de finns ju många som inte kan dansa där..haha.
jag gillar:
idol laila
morgan alling
starka magnus samt
niclas wahlgren.

Resten kan åka ut :).
kolla lixom på ex carl Jan - hur gay kan man vara eg?
Hasse Aro har väl stått rakryggad på tv3 för många år? hehe
skrämmande att folk kan vara så stela & inte ha nån taktkänsla?? :)
men samtidigt e de ju underhållning... jaja.

Jag har haft film maraton här eftersom ja ligger nerbäddad...
sett på mkt bra & mkt dåligt.. haha
Rekommenderar:
* Seven Pounds med Will Smith
* Passengers med Anne Hattaway (eller hur det stavas)
2 filmer med oväntade slut....:)

nu blir de mera film & glass till halsen...

Kommentarer
Postat av: melanie

den kostar runt 270-300 tror jag det var:) klart man måste se anna, hon är ju underbar!

2009-01-27 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0