Weekends

Hej,

Denna vecka är de visst sportlov här.. de märker ju inte jag av eftersom ja inte har nån koppling till det! Däriemot min kära vän som är lärare har ledigt hela veckan lång!
Å hon ska resa till Paris nu ett par dagar.. vad mysigt!

Jag vill oxå resa... Alla ska åka nånstans utom lilla jag...
De känns som jag är ensam i världen om att inte ha rest på en weekend?!
Jag har rest mkt...både bilturer i Europa, charter i vida världen & upplevelseresor... men ALDRIG en weekand...

Så jag har suttit å kolla på massa trevliga små weekands...  bla. Amsterdam, London. Paris eller en tur till Island & reykjavik... 
Nu gäller de bara att få med nån son vill resa ;)..


Vackert landskap på Island kanske..


 
Paris & Eifeltornet...:) !




Mysiga Amsterdam


Tänka sig vad mycket de finns kvar att se...å jag tycker ändå att jag har hunnit med å se mkt ...haha! De är bara att hoppas att man får ett långt & friskt liv, så man kan hinna med alla underverk i värden!

Ha de gott..

Kommentarer
Postat av: melanie

nej då är vi två:) vi ska åka till paris eller london på weekend så småningom tänkte vi. men först mallis:)

2009-02-24 @ 22:39:13
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: melanie

nej jag vet, det är ju iaf det absolut sämsta med att vara timtidare...hoppas du får ett bra schema i alla fall då:) Nja, vi har inte så många planer än så länge. Johan ska se om han får tjänsten på natten som han har sökt, och isf får vi se vilken period han ska ha semester i, lite svårt att planera någonting nu innan vi vet när han ska ha sem.



har du några planer då? förutom jobb? :)

2009-02-24 @ 22:55:43
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är det faktiskt så att man kanske inte får så mycket jobb när man bara är timmis. Så det är bra att ha något fast vissa dagar också. Och att vara ungdomsledare är bara nån kväll i veckan, 2½ timme/gång. :) Bra att ha nåt att "stödja" upp med.

Vad händer med du nu för tiden då? =)

2009-02-26 @ 09:30:16
URL: http://tooconsiderate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0