Lugn Helg :)

Ja, å jag tycker att det är rikitgt skönt faktiskt att bara vara hemma å mysa med tända ljus, myskläder & läsa min braiga bok... men nu har ja bara dryga 20sidor kvar... :(.
Jag har ju kvar 1 bok till utav samma författare sen... "flickan under gatan"...   Så de är väl bara att hoppa på den sen då!
Sen har jag ju även trilogin med Stig Larsson som väntar!

Denna helg ska jag verkligen inte göra så mkt... de var länge sedan...haha!
Jag ska iväg & kolla på en lägenhet på h-hagen sen... en 2.a med balkong :).  Vore ju trevligt! Hoppas den ser ut efter mina förväntningar & så!
Den var ju inte så dyr lixom...  nackdelen är att strömmen tillkommer... men så är de ju på de flesta lyorna.. de e bara ja som vart bortskämd å haft den ingådd i hyran i många år!

Sen börjar ju Melodifestivalen i afton....  De blir väl att kolla på den sam köpa hem något gott att tugga på :).
Sen efter var de ganska mycket bra filmer ikväll...   Wallander, Braveheart & oceans 12...  Inte visste jag att de visa braiga filmer på lördagar..haha!
Söndagar brukar de ju visas ngt bra kl 21 på 4an & nu är de väl Beck igen? 
Jag har ju redan dock sett ALLA dom där.. jaja... minns väl inte allt! Å de är ju bra!

NU ska ja göra mej ordning lite för att sen pallra mej iväg :)  *wish me luck*

Adios :P



Kommentarer
Postat av: melanie

hehe, jag har aldrig hyrt en lägenhet där elen har ingått, du har nog haft bra tur:)

2009-02-07 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0