hur är de möjligt..

...att kunna sova så fruktansvärt ojämnt var & varannan dag?
Igår sov jag till nästan halv 12... då hade ja iofs jobbat 2 långa dagar...  sen idag vakna jag klockan 7 - pigg å alert?
Men födelen med att vakna tidigt var ju att ja kunde gott ligga kvar i sängen å läsa en timme eller 2 :).
...vaknar man halv 12 får man ju mer eller mindre panik & undrar vart dagen tog vägen?!

Igår började jag träna igen efter mitt 1,5v sjukuppehåll... de var skönt! Har dock svag träningsvärk idag... ska nog ta en vilodag idag å sen köra imorn igen...  kan vara bra!

Nästa vecka ska ja åka hemåt en tur..passa på när man är ledig :). Så då blir de en sthlm tur med mamsingen & sen en utgång med damerna i Öret :).  Sen måste ja ju leka med mosters charmör en dag & hälsa på mormor å bli övergödd ;P..
De ska bli trevligt å åka hem alla fall!

Nu håller ja på å lagar mat... har slängt ihop en köttgryta som står å puttrar :).

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

tack!

den är ganska så gammal, men kommer från VILA :)

2009-02-05 @ 17:14:09
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror jag säkert :) Och det är skit hemskt! Men, jag vet att en av mina föredetta vänner läser bloggen, så det var hon som skulle känna sig pikad. Så fort hon har lite huvudvärk så har hon migrän. Vilket irriterar mig.. För hon har då minsann aldrig haft ett riktigt anfall som dom/vi, som har migrän på riktigt, har haft.

2009-02-06 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0