Galen Helg :P

Så var de söndag.. igen.. veckorna bara springer ifrån mig känns de som?!
..å jag antar att jag är inte ensam om att känna så..?! :)
Se de från den ljusa sidan - dvs. snart är de VÅR & SOMMAR...wiie.
OM jag längtar...!
Jag är så less på denna vinter.. kyla, snö,regn omvartannat...

MIn helg blev inte alls som planerad , men OJ vad skoj jag haft!!
I fredags blev de en impuls utgång med Annsofie, Anna, Fredrik, Andreas & 2 killar till ja tappat namnet på ;)...
Vi hamna på förfest på Herrhagen, sen blev de Ankan -nyöppning efter total renovering. Jag tycker personligen att de blev mkt bättre.. kändes större & dansgolvet låg numera i mitten ist för inknökt i de där lilla hörnet!  *mkt bra*
Igår hade ja ju lovat min gamla kollega att gå ut & ta en öl med henne :)... de blev dock en väldigt sen utgång eftersom hon jobba...  så kl 23 ringde hon & va klar...å ja mer elle mindre höll på å somna här hemma.. hehe.. men har man lovat så har man :).
Å ja ångrar ju verkligen inte att jag gick ut... vi hade jättetrevligt & hamna på Koriander. VARFÖR går vi inte dit oftare??
de va mkt intressant folk där samt sjukt bra musik :)... alla fall igår.. så de blev en lugn afton med 2 öl & sen en massa skvaller & lite shakeing på golvet :D!!
vid halv 2 drog vi därifrån & ja vakna imorse vid 9 & mådde kalas bra!

imorn blir de jobba på h.....! de ska bli kul å träffa de igen, de är nästan 6månder sist...  tiden som springer iväg!
kommer bli hemskt jobbigt att gå upp kl 7 då... å på tisdag kl 6  ...OMG!
men men.. ska bli skönt å jobba!!

nu ska de bli mat!

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0