dilemma

Hej,

Jag kan verkligen inte bestämma mig om jag ska med ut ikväll eller inte.. Jag har inte direkt lust känner jag, men samtidigt e de ju inte så kul att sitta hemma när ja vet att de andra ska ut...  hmm.
Iofs kan ja ju ligga hemma i soffan med glass & se på Lets Dance å sen övertala nån å gå ut imorn...;).
De kan ju vara nyttigt att ha 2 vita helger kanske ... hehe.. jag vet inte!

Nu har jag haft 2 lediga dagar.. igår var ja skrämmande trött (man blir de efter 10timmar på jobbet).... så igår blev de inte så mkt att göra... kollade film.. slöa endel.. handla lite mat... samt tog en promenad & gick förbi Linda. Kolla så hon levde efter operationen...å de verka bra?! :)
Sen fastna jag där i ett par timmar...tiden går fort när man har roligt sägs de ju :P...
Idag har jag tränat en sväng på förmiddagen... sen promenerat lite ...samt vart på stan ett varv... kolla lite.. men handla INGET! wow.

Idag har de oxå vart sånt dä härligt vårväder :).. tänk om snön kunde försvinna nu bara så de blir grönt... härligt! Oj vad ja längtar till sommaren!! Jag tror inte jag är ensam..

Jag hoppas att de är sånt här underbart väder imorn med så jag kan gå en lååååååång tur då, eftersom gymmet e stängt på lördagar...:(.

nu ska ja en sista gång försäka få tag på a-s...haha... hon pratar i luren hela tiden ;)..

ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lever allt och tackar för fint besök :-)

Nu åker vi till Thailand tänker tillbaka

2009-02-28 @ 10:44:26
Postat av: melanie

i know the feeling, jag jobbar ju alltid 10-timmars pass och man är helt färdig när man kommer hem.



blev det ngn utgång? ;)

2009-02-28 @ 11:25:06
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Du får gärna svara på Dagens fråga i våran blogg.

Idag lyder den:

Om du fick önska dig 3 saker, vad skulle du önska dig?

Det skulle vara kul om du ville svara, men gör det bara om du har tid och lust såklart! Kram på dig!

2009-02-28 @ 14:32:35
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0