Sicken Vecka :D

Sista veckan har jag hunnit med:
 * att jobba hetid....
* haft besök av massa söta vänner från alla håll å kanter :)...
* festat onsdag & Lördag ...
* tränat...
* shoppat...
* mått bra helt enkelt...

idag känner ja dock att jag är en aningens sleten... haha..  Man är ju inte 20 längre... men de gäller att ta vara på dagarna & framförallt Vännerna!!
Å nu är det sommar  går saker så mycket enklare...
Det är lättare att gå upp när de e ljust & man vill vara ute . man har en helt annan motivation känner jag :)..

Under vintern sitter man ju gärna hemma å fasar för att gå ut i snöstormen eller liknade...Man måste klä på sig ton med kläder osv..  haha... inte alltid så kul. 
btw JAG HATAR VINTER & SNÖ!!

Tacka fasen för denna ljuva SOMMAR...
Trots att de regnat mycket... eller MASSOR ... men de är ändå "sommar regn"... å jag kan tycka att de är ganska mysigt..
Då när dessa dagar anländer med dretväder, kan man ju mysa med film eller en bra bok.. å inte behöva ha dåligt samvete för att man håller sig inne en hel dag :D.


Nu blir de morgon promme!! med mp3n... MKT bra grej de där :)

Ha de gott..

Kommentarer
Postat av: melanie

full rulle, sånt gillas:)

2009-08-03 @ 10:38:42
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: melanie

haha ja det undrar jag också ibland;) Men det blir väl så när man tycker att någonting är roligt, då blir det ju ej jobbigt utan bara kul! :)

2009-08-05 @ 07:48:24
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: melanie

kladdmuffins är precis som kladdkaka, GRYMT gott:)

2009-08-13 @ 16:15:22
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0