Ny Utmaning på G

Hej hej,

Dags att skriva en rad igen kanske?

Idag har jag gjort sista dagen på gamla jobbet... känns sådär.. måste erkänna att de kändes mer att sluta denna gång eftersom ja nu känner folket så mycket bättre!
Finns vissa själar jag garanterat kommer sakna - de e tur man har facebook :)!

Imorn kommer ja att gå till nya jobbet & planera veckan.. *ingen rast , ingen ro*
Ska bli spännande , lite ny utmaning & jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kommer bli bra!

Sen har jag blitt nån träningstoka .. man mår ju så bra av det..
Men allvarligt förstår ja inte hur jag hinner med allt ja gör?
jobbar heltid, tränar var/varann dag, hänger med folk, shoppar, grejar i lyan mm ...
det är ju inte konstigt att man e trött när man väl slappar? :)

Ikväll ska ja ta mig ett glas vitt & njuta av lite ledighet!
Så blir de nog en film på det & lite smågodis..

Ha en mysig helg

Kommentarer
Postat av: melanie

vart ska du börja jobba nu?



Jo men det är ju så, man hinner/orkar med för att man själv tycker att det är roligt. Så enkelt är det:)

2009-08-22 @ 13:50:07
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0