CBG :)

Hej!

Dag 2 på nya jobbet avklarad & det har gått hur bra som helst! :)
Idag lämna S över lunchen till mej.. men hon var på plats "utifallatt", men det var ju inga konstigheter... så från å med imorn ska ja va ensam från kl 8... å fram till 11 i köket!
Det kommer gå bra, det vet jag!
Ska laga Pannbiff med lök, skysås & potatis..  & senapsströmming med potatis.
De är ju en viss skillnad mot häktet vill jag lova .... här är det fart & fläkt & FINA upplägg , de gillar jag!

Friskis & Svettis premiär igår för min del :)!
Körde ett Bas Gympa pass... å jag som trodde jag var i ganska okej form tack vare alla mina powerwalks/joggturer & pilates... hehe... idag har ja träningsvärk både högt & lågt :S.... men men - det ska kännas att man lever!

Nu blir de ladda om för nytt pass :D!

ha de

Kommentarer
Postat av: melanie

ja vem väntar inte på film nr 2?? :)



Haha, det är ju inte bara rå fisk;) Du får väl prova först, det är ju supergott! lax, ris..mums!

2009-08-29 @ 16:22:48
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0