Valborg

Hej hopp,

Vad är detta egentligen?
Varför har de blivit en sån "big deal" över Valborg?
Alla bara undrar hela tiden vad man har för planer osv... jag tror inte jag brukar göra så mkt på Valborg.. typ jobba kanske..haha!
Men iofs förra året var jag iväg till Mariebergsskogen å kika,  vilket var katastrof pga av "storm"... ändå tänder dom elden?!
Iår ska de slås på stort då... haha... ska fira med lite vänner genom att grilla & sen gå till Café August å kika.. samt lyssna på kocken som inte alls kan sjunga men gör de alla fall :P...






...sitter fortsatt å väntar på min spikmatta jag beställt... men de tar sin tid... :(.
Nu står de ju att den finns i k.stad enl Schenker... men jag har fasen inte fått nån än.... WTF!

Ska äta lite lasange nu :)....

VAD SKA NI GÖRA VALBORG DÅ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0