underbara sool :)

... hörde ryktas om att de skulle bli runt 20-23grader idag.. de är ju mer eller mindre svensk sommar de :). Trevligt.

Vart iväg via den hela & fungerande cykeln ner till Norra fältet på marknad!
Å jag fick hela 14 par strumpor för 100kr... å jag tyckte de var mkt å få 7 för 100 i a.sund... haha. Vilken grej!
Så nu har jag strumpor ett tag framöver igen :0)!

Tog även en lång promenad efter jag kommit hem ....  runt norrstrand & sundsta. Hade på mej träningsbrallor , linne & munkis... Höll på å dö av värmeslag.. ojoj. De e tur man kan öppna jackan :)...  man vågar ju inte klä av sig för mkt heller.... även om folk gör de har jag sett..  
de låg folk å sola på gubbholmen i korta kjolar/shorts å typ bh/bikiniöverdel...   ja tror jag ska vänta lite till så jag inte drar på mig en förkylning alla fall!

Ikväll blir de lite fest :). LÖning så de lär va livat överallt.. 

Vad ska ni göra helgen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt är dyrare här i Göteborg i vilket fall som helst. Den billigaste frisören här, som verkligen är frisör och inte självutbildad, kostar 450 för tjejer. 380 för killar.

2009-04-25 @ 17:33:01
Postat av: melanie

jag bara jobbar hela helgen:(

2009-04-26 @ 01:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0