smärta kallas de..

... var hos Naprapaten idag & jag har nog aldrig nånsin känt en sån smärta! OMG!
Hon gic som vanligt på min fina låsning ja har vid skulderbladet... sen har ja ju haft ont av nerven.. vilket hon försökte trycka rätt i ländryggen/rumpan...   HERREGUD!
Jag kunde ha dödat henne - de gjorde SÅ ont :(.
Hoppas nu att detta hjälper!!

annars är de tvätt & bakar dag idag.. bakar mormor tekakor :).

Sen fick jag nu höra att i2 marknaden är enbart på lördag & söndag??
Men.. ja trodde helt klart att de börja på fredag???
..WTF.. är de asså ingen marknad på fredag??
NÅN som vet?? 

Nuska ja fortsätta med bakeriet :)

Kommentarer
Postat av: melanie

det börjar väl den 25e, på lördag:)



vart går du någonstans? jag borde också gå till en sådan, eller kiropraktor..min rygg och nacke är ju ett stort kaos bara..:/

2009-04-22 @ 19:51:07
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: melanie

aha ok, då vet jag. Visst kostar det lite, men det är det ju värt, för att må bra:)

2009-04-24 @ 10:35:07
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0