Onsdag

Hej,

Nu har jag ännu en gång hamnat i en sån här period då de inte finns jobb & jag är ledig i 1,5 vecka..  Iofs kan jag inte klaga när de är fint & soligt som idag! Rikigt härligt i solen :).

Så igår var jag & L och simmade.. det var mycket bra träning :)...och väldigt jobbigt..haha.. men jag simmade alla fall 30vändor a la 750m... inte så illa!
Idag känner man de lite i benen samt ryggen.. men man får ju skylla sig själv när man glömmer & stretcha... vi fastna i bastun säkert 30-40minuter & snacka skit ...sen när vi kom hem fastna vi i mina gamla fotoalbum...  L kände knappt igen mig sen jag var "mindre" ...*skratt*... så de är väl bara å inse att man åldras men man blir även vackrare med åren :D!

Idag har de blitt en tur till ÖoB :)... alltid trevligt emellanåt... köpte lite nödvändigt... å även lite onödvändigt som alltid :P... Sen bev jag bjuden på lunch :)...å så handlades de lite mat på coop bergvik.... men FY vad dyrt!! Hädanefter tänker jag handla på Willys.. vilket jag i 9 fall av 10 gör... de skiljer ju massor i pris på vissa varor....:/

...hade tänkt köpa nån god glasslåda...eftersom alla vet att jag är glass fantast ;)......
Typ nån annan än Åse glassen, eller nån annan BigPack variant...  typ Ben & Jerry... den ska ju vara så väldigt poppis & Nej, jag har aldrig smakat på den...
Men den är ju så j*kla dyr :(.... så jag tyckte de va ett onödigt inköp...  Jag vet man kan köpa små ben&jerrys på pressbyrån... men en liten kostar typ 25-30spänn bara den... Är de verkligen värt för glass?

http://benjerry.se/

Idag fyller min syrra år! Stort GRATTIS  till henne :D!!

Kommentarer
Postat av: carrie

själv har man vart tir å retur te dina hem trakter örebro :) har hämtat en liiiiten tjej kompis te smirre katten

2009-04-15 @ 22:28:49
Postat av: melanie

glasserna från B&J är väldigt mäktiga, för dom innehåller ju så mycket olika saker. så ½ liter räcker längre än vad man tror, för man orkar inte äta så mycket åt gången. Lite räcker liksom, så vi köper den glassen ibland, men visst är den dyr. men hemskt god, har provat massa olika smaker nu:)

2009-04-16 @ 01:01:56
Postat av: Ajlin

Se på tusan, att du också hade en blogg!

Tack för tipset. Simma är skitbra, men roligare om man har sällskap. Hänger du med?

2009-04-16 @ 09:42:01
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: carrie

hon är 8 månader å smirre e rädd för henne för hon är en bestämd dam haha. smirre väger bara si så där 6 kg mer än henne så ja fattar inte att han är rädd för henne haha

2009-04-16 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0