Måndag

Ny vecka  - nya möjligheter.

Veckoplanering träning:
Måndag: ev promme.
Tisdag: Simma
Onsdag: promenad
Torsdag: simma
Fredag: promenad

Sen kanske jag ska slänga in ett par pass på gymmet oxå.. jag måste göra något åt min stackas rygg :(
Kanske ska köra lite pilates istället...   jag vet inte!
Nu har jag alla fall fått tag på naprapaten & ja ska nog dit å göra lite tester...

Nästa vecka e de jobbdags igen WIIIIIIIIIIE :)!!!

Är det nån som vet när det är I2 marknaden på Norra fältet??
Jag är i stort behov av strumpor & de brukar alltid finnas bra erbjudanden på marknaden :0)

Ha de

Kommentarer
Postat av: melanie

ja det är ju alltid helgen runt den 25e:)

2009-04-20 @ 19:07:29
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0