Fundering..

Om man går upp tidigt fast man är trött, måste ju vara bättre än å vända sig om å sova lite till?

För sover man för länge är man ju ännu tröttare sen under dagen..  
Å sover man förkort så blir man ju trött, men inte på samma vis... 

Är de inte så? :)

Undra hur många timmar man bör sova för att få tillräckligt med sömn eg?
Jag skulle nog klara mej på 6-7timmar.. men alla är vi ju olika.. ;)


Sänggavel - ALL IN WOOD




Idag ska jag fixa lite hemma..  masa småsaker som ska göras... samtal å sånt.

Sen ska jag & L simma i em :)...  de blir bra de... så kanske min rygg känns bättre efter de... Nu när jag inte tränat styrka på typ 1månad så börjar de kännas i rygg igen..  De är tungt å vara kock.. :/.

Hade hoppats på sol idag...men inte det :(.
De får bli en innedag så...  kanske har tid å se en film idag :). de va ju länge sen! 

Ha de gott.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0