Ben & Jerry premiär

Idag har jag läskigt tråkigt.. solen skiner & ryggen är helt okej.. 
.......så jag har vart på en promenad i min ensamhet.. lagom trist :(. jaja.. var tvungen å titta ut en sväng alla fall...
Hade tänkt ta ett varv på stan men kom på mig själv att de kan jag likaväl göra nästa vecka eftersom jag ändå ska till optikern då..

Så jag kom inte längre än till affären .. :)
Å eftersom alla mina vänner idag jobbar eller inte är hemma får jag roa mej själv.. :/.

Passade på att köpa en blandning av godsaker till kvällen bla. en  Ben & Jerry - javisst!
De blev en Cookie Dough dvs. vanlijglass med choklad chip-kakdeg.... Jo , den va god.. men inte värd 50kr.  Dock väldigt mastig , så den räcker ju ett par dagar :).

VILKEN ÄR DIN FAVVO BLAND BEN & JERRY??
...så jag vet OM ja handlar nån mer gång... ;)

I skvaller tidningen hittade jag massa kändis nyheter som alltid.. kan va kul å fördriva tiden emellanåt med lite "dynga"..


              ...sen även detta. Jaha.. räcker det inte nu?


Vi har redan
* Klassika bilar
* Laktits däck
* Syrliga skyltar
* Sursockrade bilar

Jag är mer än nöjd med det klassiska bilarna!!

...Nu ska jag fortsätta försöka roa mig här... :(...

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Det verkar som att de flesta nybörjarna går på just cookiedough när de ska köpa B&J för första gången. Ett klassiskt misstag. Den är ingen höjdare alltså. Jag rekomenderar starkt "new york super fudge chunk" om man gillar choklad. I övrigt är "fudge brownie" en tiopoängare. Eller förresten, "strawberry cheesecake". DEN är god. Fan, alla är ju goda. Förutom cookiedough.

2009-04-20 @ 18:15:20
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0