Allvarligt - skärpning!

...jag blir SÅÅÅ trött & less på dessa telefonförsäljare som ringer å ringer å ringer... å även om man säger att man ej e intresserad SÅ ringer de igen efter en vecka eller 2 !!
VAD FAAN!!

Vad är problemet?

Å även om man tar kontakt med sitt telefonbolag å försöker få hjälp å spärra dessa idioti nummer SÅ på något vis lyckas de ändå ringa å störa.... HUR är de de möjligt?

Å dessa tider... ibland kl 8 på morgonen å ibland 22 på kvällen....
HA RESPEKT FÖR FOLK & SKA DE RINGAS - RING PÅ DAGTID!!  Man sover faktiskt kl 8 OM man är hemma.. samma sak ...kl 22 e de tv.n eller sängen å på väg å sova stadie på gång - INTE fasen vill ja ha nån jäkla jobbigt telefonförsäljares tjat som "mardröm"?!

Hur mycket de än kommer ringa & försöka få en å ta emot strumpor, rakhyvlar, försäkringar, lotter, tidningar, superduper erbjudanden & allt vad som .........................så ÄR jag inte / aldrig intresserad.
Vill jag ha en strumpa eller tidning så köper jag de själv & UTAN dessa "smygförbindelser" de lägger till...

SNÄLLA SLUTA NU - Vad är eg nöjet med å irritera folk & få otrevlig respons?!
kAN  inte dessa jobb bara upphöra - ELLER ring till företag eller liknade!
De är helt okej , bara jag slipper ER!

Kommentarer
Postat av: melanie

håller med, det är så tröttsamt. Vi har ingen hemtele, men dom ringer ju på mobilerna också nu för tiden. helt sjukt! jag svarar aldrig, orkar verkligen inte snacka med dom..fast å andra sidan så fortsätter dom ju att ringa då..moment 22 haha;)

2009-04-29 @ 09:16:06
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Du har nog missuppfattat det där lite. De ringer ju inte för att de vill störa, de ringer för att det är deras jobb. För att de måste. För att det är deras sätt att få mat på bordet. Försök se det så istället. Så HIMLA irreterande är de ju inte egentligen, de tar ju inte speciellt mycket tid i anspråk, om du tänker efter.

2009-04-30 @ 21:54:45
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0