..trallalalalalaa..

Ja, jag får skämmas lite.. jag e ruskigt dålig på uppdatering här... MEN jag har verkligen inte haft tid...

Nu har de vart mkt sista tiden... 

- Tunisien...vilket va himla skönt å välbehövligt efter allt slit i sommar...

- sen har de vart födelsedag...dvs kalas x 2...

- utgång på utgång på utgång  - OJ va ja festar ;)...

- hemma i närke en tid.. besökt vänner såklart!

- nytt jobb... kanske. provjobb alla fall...

........................ska ja fortsätta??

Taskigt med tid är min motivering. Å sånt är livet i kökets värld :)...

ikväll e de final på Top Model :). Jisses va kul! HEJA Whitney :).  De behövs en normalbyggd modell tycker jag!
Å så är de Greys i afton - De har ja saknat!!

Sen är de även idol.. men ja har inte vart så insatt i de iår...  ORKA följa allt? NÄÄ
KOllar ni på idol?? E de många bra med??

De är konstigt att alla program man brukar se alltid ska gå samtidigt på hösten?
De bara rasar in serier...allt på samma vecka å helst samma tid oxå :(!

Nu har ja vart en duktigt tjej å skrivit några rader i alla fall :).

Nu blir de dusch för å säga adjö till matos  ..sen kvällsmackan å sen tv å sen försöka sova & SLÄPPA jobbet...*svårt läge just nu när allt e nytt & omständigt - massa planering* 
Snacka om rutiner man lever i !? *haha*

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var Maritha T som fyllt :-D

2008-10-01 @ 21:16:37
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0