Tack :)...

Hej,

Vad kan bli mer än väldigt glad & tacksam när man får så underbart trevliga kommentarer?

" Fantastiskt Gott"
" Underbar mat"
" Karlstads bästa Lunch Nånsin"
" Suveränt! "
" Jättegott - hit ska jag komma varje dag & äta "
" Otroligt bra mat "
....osv osv osv ....

Jag jobbar ju numera ,sen 1månad tillbax, som lunch kock med svensk husman- & lite Libanes kost på en Libanesisk resturang i stan.. 
Jag har allt ansvar över lunchen & är ensam kock med några resturangbiträden som ärligt talat är ganska okompetenta...
Jag sköter beställning samt planerar Meny vecka för vecka... 
HÄR halka jag in på ett bananskal tack vare en klasskompis & nu vill de inte bli av med mej för jag drar in så mycket gäster!!

Jag har verkligen hittat rätt linje.. Kock är ett superduper skoj yrke & jag kan inte tänka mig göra något annat just nu! :)

Nu är jag bara väldigt GLAD :)!!

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Och grattis till dig :)

2008-10-23 @ 19:49:08
URL: http://bonsai.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh såååå kul alltså att det går bra :-D

2008-10-24 @ 17:48:10
Postat av: melanie

skoj att det funkar bra och att du hittade ngt ställe som du trivs på till slut!:)

2008-10-25 @ 20:10:10
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0