Boktips :)

Hejsan,

Jag är ju inte den där tjejen som läser så jätt ofta... men ibland gör jag de.. allt går ju i perioder!
..så nu har jag faktiskt läst 2 böcker på drygt 6 veckor... :D!

Nu har jag precis läst Roslund & Hellström´s bok -
Box 21.
Den kan jag verkligen rekommendera!!!

Hade jag vetat att boken var så bra hade ja ju kanske vart smart å läst Odjuret först.. men men..  Nu fick jag låna denna bok av syrran å hon visste inte att de fanns en innan... Sen hänger böckerna inte ihop mer än att de e samma poliser med i ...så de kvittar väl? :)

De har skrivit 4 böcker ... 
1. Odjuret
2. Box 21
3. Edvard Finnigangs Upprättelse
4. Flickan under gatan

I grund & botten handlar dessa böcker om kriminalkommissarie Grens & kriminalinspektör Sundqvist.

Riktigt bra kriminalroman (box 21)  måste jag säga!  Nu hoppas jag de andra är lika bra!! 

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0