Helg :)

Hejsan,

Sjukt vad veckorna springer förbi.... å så är de helg igen.
Idag har ja handlat mat, bakat frallor, tvättat å skulle ha städat mej ej kommit så långt...  Fastnat på msn lite.. :).

I afton blir de nog film tror ja...  ska alla fall ha en lugn helg :).

Kika på Idol igår å alla va ju bra.. men ja förstod att Lars skulle åka ut med tanke på tidigare uppträdanden.. fast ja gilla han.
Vem ska vinna idol 2008??
Jag vet inte..Anna eller Alice kanske....         vad tycker ni??

Sitter å planerar meny för kommande veckor på jobbet...   har nån ngt förslag på någon maträtt så uppskattas hjälp :)

NU ska ja ta vara på all tvätt...

Ha en trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp! Vi blir kvar här ett tag då iallafall. Matte kanske får ett nytt jobb som han bara får ha i ett år.. Och läser jag till det så tror jag nog att jag kommer igång lättare här. Men vi får se. Är ändå mycket pengar det handlar om..

2008-11-26 @ 18:09:32
URL: http://bonsai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0