Arg dam!!!

...Seriöst....

Vad e de för fel på min arbetsgivare... 
.....har han problem med att jag är en normal svensk tjej som gillar att festa ibland & ha kul?

Privatliv ska INTE gå ut över jobbet så länge ja skiljer på jobb & privatliv...vilket jag gör.
Inte fasen står jag å diskuterar mitt liv utanför jobbet med dom! ALDRIG NÅNSIN!

Är de deras kvinnosyn som ställer till det?
Kan han inte tåla att jag har en bra utbildning & kan min sak & får beröm?!

Det verkar som att de inte kan ta själva grejen ,att en tjej har mera kunskaper inom deras kök/resturang...   Men de e ju inte så konstigt eftersom de aldrig jobbat i branchen tidigare eller har utbildningen!!!

Alltid ska de lägga sig i vad man gör, men de vet inte ens vad de lägger sig i... De ska bara leta fel helt plötsligt....sjukt!

Något är verkligen fel & jag är lagom less på stället nu!  GE MIG ETT ANNAT JOBB!!

ikväll e de alla fall Bonde söker fru samt Greys anatomy :). Något å se fram emot...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0