avis..:(

mm... verkligen...eftersom mamma & pappa åkte idag till sydostasien i 3v....  Jag vill oxå resa!

Pricken över i.et är ju att  jag fortsatt lite är sjuk..
Men idag mår jag bra -förutom halsen. Men den lär nog hänga i ett tag :(.
Så idag ska jag & linda på tur å fixa lite. Jag orkar inte sitta inne i lyan längre asså...

Ska jobba å lördag...heldag.  Inte så värst sugen...för chefen e knas! De är verkligen dags å hitta ett annat jobb! Men de är lättare sagt än gjort... tur att sommaren e på G.

Har kollat på en massa film nu när jag vart sjuk... kul va?! Nje..  vill hellre vara ute i solen.. Men på så vis blir man aldrig frisk så..
Har alla fall kikat på
- Ond aning med Sandra Bullock. 
Den va bra men lite konstigt -mkt hoppande osv.
Wedding Daze med han i american pie.
Den var lite  kul, men överdriven tycker jag..
- Into the wild - sann historia.
Den var bra, lite hemsk..men klart G.

Syrran ringde härromdagen & sa att de planera Ullared tur igen... hm.. jag VILL med, men har jag RÅD? Ska tänka på saken alla fall... De e ju alltid kul med en tur med mamsen & syrran.



hejsvejs

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:43:00
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0