får göra ett nytt försök..

..eftersom all min text försvann igår :(.

Jag har alla fall lite bollar i luften... lite prov jobb på G.. skickat ut mail & ansökningar bland diverse resturanger.. nånstans lär de ju nappa...tids nog.

Misslyckas man första ggn så finns det alltid flera alternativ.. inte fasen kan man gräva ner sig för att man faller ibland?
Men än så länge e jag possitiv å hoppas på de bästa! Trots att de är lågsäsong i resturangernas värld... men tur som det är - SÅ vänder de snart!

Annars - Nytt år ...2008 redan! :O
Året börja väl kanske inte så jättebra , men nu är de bra å ja mår bra!
Trots allt är jag mkt nöjd med alla mina val jag gjort av årets början och jag ser fram emot ett härligt år med massa roliga nya minnen!

Jag har börjat träna igen - Underbart!
Kanske blitt lite väl mkt ,4-5ggr/v, men ja har ju inget bättre för mig när alla jobbar å jag väntar på massa svar..
För tillfället är allt så ovisst ju.. man har inte längre tryggheten "skolan" bakom sig, nu står jag på mina egna ben å ska försöka överleva i denna underliga värld.
De fixar sig! Alltid!

idag har jag å Linda vart på tur i värmlands skogar..haha.. vart å kollat vart Dömle ligger.. vore nice å få jobba där.. riktigt fint ställe, alla fall från utsidan..;). Men de e nog trevligt där inne oxå :)

Nu ska ja lata mig i soffan med den stora godis skålen...haha

ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Melanie

på Dömle värdshus var vi när pappa fyllde år, superfint ju och mycket god mat:) du får slänga in en ansökan vettja;) Kram!

2008-01-11 @ 18:05:57
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: Sandra

Du ser la på Lets Dance ikväll? =)

2008-01-11 @ 19:27:32
URL: http://ssandrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0