uppdatering...

Ja, de går i perioder..jag vet... men nu e jag här igen å ska skriva några rader tänkte jag :).
Bordre kanske vara ute å strosa i solsketet? eller gå å träna på gymmet?
Men de hinns kanske med.... är ju i full gång å tvättar oxå... bara ja kan skifta masikn så kan ja göra ngt sen :).

Norge trippen var hur trevlig som helst :).
Jag åkte med Säfflebussen kl12 på fredagen & var sen i oslo vid 15.30...å sen va de flygbussen till Gardermoen 1 timmas tur. Det var inte speciellt kul å åka buss...uff... tur jag hade med mej musik :).

Det var kul å få se folket igen...å höra den ljuvliga norskan :). Sen såklart få träffa emma & a-l som iinte var igår direkt!
Fick se a-l´s lilla lya..som hon dela med en himla trevlig kille som heter Marcus....å de roliga var just att de visa sig att Han var kusin med en kille som jag gick i skolan med..haha... *small world*
Nu har a-l visserligen hunnit flytta till en liten stuga som passar henne utmärkt. Skönt å få bo ensam igen vet jag att hon tycker, Å de förstår jag!
Sen fick jag äntligen se emma & knuts lya.. Den va så fin & ljus.. Rena drömköket var de!

Själva kalaset var mäktigt.. Emma hade verkligen tänkt på ALLT. Hon är sån & de är väl bra de!
Det var ca 35 st på middagen först...."plockmat" som hon gjort nästan allt själv... duktigt!
SEn kom de typ lika mkt till folk efteråt på stora festen... så vi var ett gäng. Å kul hade vi!
Dansa en massa å for i golvet x antal ggr pga av stilettstövlar & glashalt golv..haha. Så kan de gå.. Tur att man var påverkad! Hade dock ont i rumpan samt blåmärken på rumpan dag 2! hehe.

LÖrdagen hade vi "sverige afton" mys med godis & melodifestival :).
Söndagen va vi runt å kolla lite.. Var ju SÅ mkt minnen för lilla mej som ej vart där på 4år!
Jag var som ett barn på julafton igen :).
Åkte hem vid 15 på söndagen... först till oslo, sen t karlstad...var i k.stad vid 20 snåret.
En helg att minnas :D!!

annars har de vart en del jobb nu... går 3-4dgr på åhlens... dock mkt halv dagar..men de är alltid ngt!
Tränar & promenerar  en hel del...skönt de.
Ser fram emot våren nu...å hoppas att den kommer & e här för å stanna!!
Idag e  de dock lite kyliga vindar :(.  Men SOL alla fall.

Var på Nöjes i lördags med Jeanette.. de va skoj..impulsgrej! Nästa helg blir de Månen :).

nu ska ja kika tvätten igen... Ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: melanie

halloj! jodå, det var allt skoj:) har inte varit ute på länge så:) jadu jeanette känner jag sen lång tid tillbaka, hehe:) hoppas du har det gött! kram!

2008-02-25 @ 16:35:52
Postat av: Sandra

den finns att hämta på susnet.com tror jag det hette :)

2008-02-27 @ 12:39:25
URL: http://ssandrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0