så typiskt...

....när man väl får sova ut , så kan man inte..?!
Vaknar alltid av något... härromdagen var de ang jobb...telefon ringde klockan 7....hm.. men då fick ja ju gå upp å jobba så de va okej..
Igår vakna ja auotomatiskt klockan 8 å kunde verkligen inte sova mera....!
Idag vakna jag av sms kl 8.10....MEN DÅ!
............de är inte spec kul å vakna tidigt jämt!
Jag blir ju så trött på dagen då istället... å då vill jag ju inte sova, men ändå stuper ja i soffan å tvärdäckar! *galet*

Annars ser du ut å bli en kanon fin dag idag oxå...solen gassar :). Ska ta på mig å gå en lång promenad sen.. funderar på om jag ska träna eller inte...
Jag har lite ont i handleden.... *överansträngd*

hahaha... de e lite kul eftersom Linda har samma problem å fick gå till doktorn å få starka tabletter...   Jag hoppas att mitt ska gå över ändå...utan tabletter å läkarbesök..
Är medveten om att ja känt av detta förut... man belastar armar å leder på sånt sätt som man inte är van till när man jobbar i kök... Det är väldigt TUNGT!

Sitter å väntar på posten....lönespec från CCC.... samt en massa intyg å trams som akassan ska ha....
Jag e SÅ trött på akassan... Nya regler.... så numera får man inte ersättning för helger!
*tack för de*
Jag som jobbar massa helg....hur slår de ut de då??
Ersättning för 5 dagar.... inte blir man rik av a-kassa inte... BYT REGERING NU IGEN TACK. Det var mycket bättre förr!!!!!!

nu ska ja klä mej å gå ut en tur :)..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0