GLAD!!

Javisst... väldigt glad . :D

Jag var helt inställd på att missa en hejdundrans 30års fest i Norge imorn med 80 gäster & middag å dans å hela kittet.. men mina underbara vänner därborta boka å betala min biljett...SÅ JAG SKA DIT !!! 
**tusen tack Emma & A-L**
Detta ska verkligen bli hur skoj som helst... jag har ju inte träffat många av folket där på flera år!! jisses!
-Vad ska man ha på sig?
-Vad ger man bort i present till killen som fyller 30?
-Vad behöver man ha med sig överhuvudtaget?
OJ ..va de snurrar i huvet! Men OJ vad glad jag är :)!

De blev träna idag istället för promenaden... de va för KALLT... blåser som fasen....

Ny favvo låt har ja hittat...en vacker ballad!!
Detta är orginalet, de finns en ny utgiven variant oxå... med 2 tjejer...men denna e bättre!!
Jessy - Dancing in the dark
lyssna å den :)
Sen måste ja säga att Winnerbäcks nya skiva är bra ....Daugava.
Jag tyckte inte de först... men nu avgudar jag den!!

snart blir de tv... Anna skipper.. hehe.. Kan inte låta bli å kika på de.
Man blir ju riktigt skrämd över människor som tappat all kontroll å bara ÄTER...å helt fel....å de verkar inte bryr sig speciellt inte?
Man kan ju verkligen inte må speciellt bra om man väger över 100kg?
En annan får ju panik om ja går över min idealvikt....!!  På tal om vikt å träning så har ja gått ner 3kg tack vare all motionering :)!!    *bra jobbat fia* :)

ha en trevlig Alla hjärtans dag & en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0