VEM VINNER IDOL 2008??

     ELLER     
Alice                                                                                      Kevin

...Seriöst är de väl ändå lite fusk att Kevin vart med i Melodifestivalen på Malta 2ggr?? 
jag som trodde att Idol var en tävling för folk som inte hade någon direkt bakgrund inom musiken... Just den där grejen å se de växa fram & bara bli bättre & bättre??
Kevin har ju vart bra & har kunnat sjunga sen dag 1 lixom...  Men därimot Alice har ju faktiskit växt som sångerska.. 

Hejar på ALICE - även om jag tror att Kevin vinner...

VAD TROR NI?? VEM TAR HEM IDOL 2008??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har hejjat på Alice sen första gången jag såg henne.. Men jag tycker faktiskt inte att hon har växty så mycket.. Visst som sångerska kanske, men scenspråket kan hon allt bättra på MASSOR. :) Kevin gillar jag.. när han ler så smittas det på en gång. :)

2008-12-10 @ 17:19:28
Postat av: carrie

håller med där ja. de va ju ingen som gnällde ang marie picasso när hon va med å vann. hon va ju också känd sen innan både från bb såpa och inom musiken. hon hade ju släppt skiva t.o.m... måste erkänna att ja blivit lite smyg kär i kevins röst haha. å han e ju så rar mä :) men alice e också bra å kommer garanterat synas hon med..:)ja grät med kevin ja när han vann hihi patetisk som ja e haha

2008-12-15 @ 17:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0