..som väntat..

vann Kevin Idol 2008... så då får vi gratulera honom!
Personligen tyckte jag att Alice gjorde bättre ifrån sig i finalen.. men men.. 
De har ju vart så att de som kommer 2.a haft bättre framgång efter idol än de som vunnit...så de blir väl en skiva med både Alice & då då förhoppningsvis en "rockig" variant...å så Kevin får ju sitt kontrakt å skiva som skulle släppas i vår eller vad de sa...  
De blir säkert bra...!

Denna helg har jag vart på stan en hel del...    Så nu har jag handlat klart alla klappar :D! *bra jobbat*
Lördag fm hade jag & anna lucia fika här med mina hemmagjorda pepparkakor :P... de blev ganska bra faktiskt - sen ska de ju synas att de är hemmabakade..så de va ju en å annan skavank på dom..hehe.  men vaddå.. de ska ju ätas upp så...
....sen är de ju så att de e lättare att göra pepparkaksdegen bra & god än att baka ut dom å få dom riktigt fina & bra :D! 
Under lördagkvällen har de vart  film mys & pizza - hemmagjord SÅKLART :)!
Idag är de tvätta på tapeten...  sen lite pyssel å tv... 

vad har ni gjort i helgen tro?

Kommentarer
Postat av: carrie

ja har bara slöat hela helgen lr ja hela lördags morgon spendera ja i stallet da men annars har ja inte gjort ett dret. gött de ibland me

2008-12-15 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0