Sofias 2008

...med brist på annat så hitta jag denna hos M..  & lånar den :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag jobbade som kock eftersom ja blev klar dec 2007...  
Å så var ja i tunisien med min syrra :D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag utger aldrig nyårslöften eftersom de aldrig hålls...haha,

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japp

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
Tunisen & Norge

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
nej, inte vad ja kan komma på..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
3-10/9

8. Vad var din största framgång 2008?
Min talang som kock ;)

9. Största misstaget?
...börja jobba på ett visst ställe..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
magsjuka...en å annan förkylning,  lite ryggproblem... men inget allvarligt

11. Bästa köpet?
skinnjackan & mina stövlar & resväskan & kameran :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, all possitiv kritik ja fått höra som kock...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
ingen aning - många!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
troligen gladare eftersom ja hittat mitt drömyrke :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
träna, reste & var mera social ibland..hehe

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget speciellt som jag kan komma på nu..

18. Hur tillbringar du julen?
med släkt & familj

19. Blev du kär i år?
nää

20. Favoritprogram på TV?
DH, Greys

21. Bästa boken du läste i år?
box 21

22. Största musikaliska upptäckten?
....lyssnar mest på radio & topplistan så de va säkert en massa nytt men inget ja kommer på sådär nu..

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar

24. Något du önskade dig men inte fick?
nej

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
fira med familj sen var ut i örebro med mina vänner

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
kanske ,kanske inte?

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
stil? jag byter stil lite hur- & närsom ;)

28. Vad fick dig att må bra?
familj, vänner, jobba som kock, resa mm

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
hm... ingen spec..

30. Vem saknade du?
mina vänner på långt håll...

31. De bästa nya människorna du träffade?
en hel drös :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0