sjuk :(

Usch vad de är segt å vara hemma å sjuk...  har fått nån släng av influensa eller så? 
Mår allmänt dret å fryser å har ont i huvet å mår illa om vartannat osv...
Vill inte ens kolla om jag har feber...

Jag som hade tänkt gjort massa nytta i helgen.. de gick ju bra...eller inte. Jag har legat nerbäddad hela helgen framför tv & film... 
så idag  e ja lagom rastlös men mår fortsatt inte bra... kul.

Med tanke på mitt jobb så kan ja inte jobba för då kommer hela stället ligga hemma sjuka sen... å de är väl ingen bra idé?
Men på jobbet blev de kaos eftersom min chef e så smart   *not* ... han har inte alls tänkt tanken utifall jag blir sjuk eller om ngt annat skulle ske..   jag har ingen backup! SMART.
...så de blir spännande å se hur de gått för de idag...  igår fick ja gå igenom hela dagens meny ordagrant å berätta i detalj vad & hur de skulle laga å ha i osv....  De borde ja ha extra betalt för! Men inte fasen får jag de.. ja får ju inte ens extra betalt för å planera menyn!  SJUKT.

nu blir de film här igen..  dags å bädda ner sig i soffan med filt å kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0