nedräkning..

javisst... nu är de 2 dgr kvar på jobbet... sen jäklar pyser jag därifrån :)... mina stackars kollegor som är trevliga & roliga är lite i chocktillstånd å fattar inte varför jag ska sluta eftersom allt funkar så bra i deras ögon?!
...å då försöka förklara för dom (som typ bara pratar arabiska) att ja får slita arslet av mig för alldeles för låg lön & ja orkar inte mera...   inte alltför lätt...
så på fredag tar jag mitt pick & pack å slutar där...  Å de känns som en lättnad - jag vill inte vara den som sitter i skiten den dagen de går i konka... å jag tror att de ligger närmare än de anar...   MEN de återstår å se!

NU blir de baugette & apelsinjuice... sen Bonde söker fru.  Jag vet att de e ett kasst program, men har man inget bättre för sig så... haha!

1 vecka kvar till julafton! SHIT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0