lördag..

hej hopp,

ja, nu är de minsann bara 4 dagar kvar till julafton... se hur denna jul utspelas då :S... 
Är alla fall klar med alla julklappar, köpte de sista förra helgen.. men iår har de tagit längre tid än tidigare.. jag brukar ju typ vara klar med alla klappar redan i början av december eller ännu tidigare..hehe..
De roliga är att ja inte minns vad ja köpt till alla riktigt... men de blir ju en kul överraskning på själva afton då :)..

Idag har ja fullt skå med å packa inför hemresan...  de är inte alltför lätt... haha. De e ju så mkt nu...  julafton, juldagen, julbord på annandagen, nyår, vänner ska besökas, örebroturer, mysvardag & vardag - Ja, en salig blandning med kläder ska alltså med hem + 3 stora IKEA påsar med klappar....oJOJ..
...de e verkligen tur att jag har en bil :D!

I samma veva som packningen försöker jag rensa i garderoben här... 
Å jag hittar massa fina kläder som ja "glömt" mer eller mindre... jag har lyckats rensa ut endel - så nu LINDA är du välkommen hit å kika...hehe...  jag vet att du väntat på dagen D ;)...
....de började bli tajt i garderoben....fick boxa mig fram för å få in & ut plagg....så detta var på tiden...haha.

Igår gjorde sista dagen på jobbet...å ja kommer lätt vara saknad av mina "arab vänner" som är trevliga men lite svåra att förstå  *skrattar*.... 
Alla krama om mig & bad om mitt nummer & jag fundera över hur fasen dom har tänkt å kunna kommunicera med mig eftersom deras svenska inte är alltför bra??!!
...men ja ville ju inte vara elak så gav lämna fint mitt nummer...så får vi väl se..  jag tror inte att de vågar ringa/höra av sig... men man vet aldrig.
De känns väl ändå bra att man gjort ett bra intryck på stället & att de kommer sakna mig!
Chefen erbjöd mej att fortsätta nästa år... med andra å bättre avtal & lön... men ja tror inte riktigt på de där....  så ja sa fint nej tack & att ja hade annat på gång.

Nä, nu måste ja fortsätta rensningen.... 

GOD JUL GOTT FOLK :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer så fort du kommer hem till karlstad igen :D

2008-12-20 @ 17:24:01
Postat av: melanie

god jul till dig också:)!

2008-12-20 @ 22:02:14
Postat av: Sandra

God Jul =)

2008-12-21 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0