allmänhetens svacka?

...hur kommer det sig att många hamnar i en svacka runt höst & vinter ??

Jag har hamnat i en svacka, men de beror på mitt jobb...  som ja är väldigt less på!!  Allt börja ju så JÄKLA bra...men nu då? vad sker?? Okompetenta människor som försöker vara smarta alldeles för sent!

Allvarligt...
Jag har legat hemma sjuk hela helgen...å är hemma idag & imorn från jobbet för jag fortsatt inte mår bra...
Jag är ju lixom lunch kock & kan då inte laga mat...för de e ju väldigt dumt å riskera att alla andra ska bli sjuka oxå...eller hur?! 
 ...stället håller på å rasa samman bara för att jag ej är på plats?? 
Idag har de ringt mig 8ggr & frågat saker om lunchen...  ska de vara så?
ska jag börja ta betalt för jour kanske? Lagom less...

...frågasätter jag nånting om lunchen eller varor eller liknande så får ja garanterat skit eftersom "jag ska veta eftersom jag är kock".... men de är för fasen inte min resturang & jag kan inte allt där....
Snälla nån - GE MIG ETT NYTT JOBB NU....innan jag knäcker mig helt! :(

har alla fall lite bollar i luften & hoppas på de bästa nu!!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0