Å så..

..var det tisdag & fröken är forsatt hemma & mår sissodär.. de är ju väldigt dumt som sagt att gå till jobbet & smitta ner övrig personal... även om de inte skulle skada å plocka bort lite överflödigt folk därborta...haha...jaja *önsketänkande*

...fast idag mår jag mycket bättre... bara väldigt frusen här :(...  men imorn måste jag väl mer eller mindre gå & jobba.. jag har nämligen en massa saker att uträtta imorn & de vore ju dumt & springa på någon av mina kollegor på stan om jag skulle vara sjukanmäld...

Om de finns någon som har kontakter inom kockvärlden i värmland, så får ni mer än gärna rekommendera mig :) ,eller alla fall berätta de för mig så jag kan få ett bredare kontaktnät... 
De är så dumt att man inte är från stan från start..  man har lixom inga direkta kontakter i branschen :(.
Jag har ju samlat på mig lite kontaktnät alla fall tack vare praktik sen skolan & vänner...  men de behövs mera!! 

De är snart julafton..  herregud... ATT de kan så fort??
De var ju alldeles nyss jul å alldeles nyss fick ja mitt kompetentbevis som kock... men de har verkligen gått ett helt år sen dess... 
Tänka sig vad mkt jag har lärt mig på detta år & all erfarenhet jag fått i min branch... men likaväl blir man bortsållad när man söker jobb pga "för lite yrkeserfarenhet"....!!
Innan de sållar bort en kan de ju åtminstonde ta kontakt med en, man kan väl få provjobba. Jag tycker detta är en ganska elak branch... Jag är faktiskit en väldigt bra kock & har fått fruktansvärt mkt fin kritik från alla ställen jag jobbat på! Så ge mig en chans NÅNSTANS!! 
jag vill inte vara kvar på mitt dret jobb längre... jag behöver OMVÄXLING nu!!

Ikväll är de sista DH för säsongen...*snyft*... vad ska ja göra tisdagar kl 21 resten av året då?
...de börjar väl säkert nån annan serie... men ja kommer sakna mina hemmafruar :/...

Jag var & tog blodprov härromdagen... å min ssk var nog inte så bra på de ?
...för jissesnammen vad jag ser ut...  jag ser ut som nån missbrukare ...är helt blodröd & blå i hela armvecket... de brukar ju knappt synas sånt där...  hm.
Hoppas att ja får ett bra resultat tillbax sen... men ja är rädd för att ja är ganska undernärd eller att ja har brist på ngt viktigt i kroppen pga jobbets fina luncher jag aldrig har... :/.
...de återstår å se...

nu ska ja diska...

hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0