what about my life?

Ja, vad sker i mitt liv egentligen?
Ärligt talat har nog inte hunnit reflektera över de själv ens....hehe... allt går så fort så de är skrämmande...måste tänka lite :)

De jag vet är att jag snart är klar i skolan.. Lärarna och jag har haft möte och kortat ner min kursplan, för jag är för snabb..hehe.. eller ngt?
Så ja ska sluta skolan 1 månad tidigare - så går de när man är överambitiös *fniss*

Det är väl både bra och dåligt kanske... jag vet inte.. Ja kommer ju ut å jobbar tidigare alla fall...ska bara hitta ett jobb jag vill ha... Är ju erbjuden jobb på Pitchers, men ja har inte bestämt mej om de än...Nöjes å CCC hänger ju i luften med...hmm..

Sen så har jag haft världens otur med mina visdomständer... dragit ut 1...å ska operera bort 2 nu i december.. detta e inte alls kul när man lever på CSN...jag har gått minus nu...:(. Illa... jag som aldrig nånsin haft problem med att vara pank :(!
Fasen - tandläkare borde stämmas!!

Så har ja börjat träffa en rar pojk ja... :). Så vi får väl se vad som sker...
Jag känner äntligen att jag faktiskt har tid med pojkar! hehe..
jag har inte orkat bry mej tidigare...skolan går först! å nu e de ju bara 1 prov kvar samt 1 praktik...så detta fixar jag!
 
Å han förstår mej vad de gäller skolan :).
De är ju en utb ja själv valt att läsa och ja tar ju lån för den så varför skulle jag då strunta i den bara för en kille?! Om killen skulle ha problem med att ja vill ha ett bra betyg samt fint kompetensbetyg så kan han lika väl gå på en gång.. utbildningen är viktigast för mej just nu!! Sen kommer livet å kärleken å barn å allt...ja, ni vet?! :)

Annars e de väl ganska lugnt å normalt i mitt liv nu..haha.. jag har väl mera eller mindre bott i mina skolböcker, prov å projekt de sista 2 månaderna...men nu e de som sagt ganska lungt! Äntligen!
Men de e ju så att jag har en massa krav på mig själv..å jag är envis som fasen...å jag har lyckats hur bra som helst med skolan hela tiden å är mer än nöjd, så skulle jag tabba mej nu skulle jag bara bli jättebesviken på mej själv...så låt mej hållas i 2 månader till kära vänner :)! haha..

de enda som ja e sur på är att ja inte håller mig till mina rutiner vad det gäller att  TRÄNA...
ja kommer igång, men sen blir ja ju sjuk hela tiden om vart annat :(.
De är inte alls bra.... men de e ju lite så med att gå i skolan.. folk kommer å e halv sjuka..typ förkylda eller ngt å så smittar de ner andra...å just jag blir alltid sjuk?! blää

Helgen har vart lugn... jag har städat, tvättat, bakat, rensat i lådor å sånt, pluggat lite - letat recept.. osv
har nån tips på ngt recept så vill ja gärna ha de :)!!

Blev frågad om utgång i lördags - Nöjes.... utav 2 olika vänner... men ja neka dom både... ja, jag kände mej skittrist...men ja orka inte.. har man hållt igång hela helgen å dona i lyan så e man trött.. å så e ja ju typ pank oxå....tack vare den där jäkla tandläkaren....skit.

Sen har j haft storbråk med tvättmaskinen idag! Den rev sönder min kock rock!
JAG LOVAR ATT JAG SKA DÖDA DEN! 
De e ju inte direkt gratis med kock kläder heller................FAAAAN! :(...så nu har jag bara 1 rock kvar... smidigt.

ja, nu blir de korv med bröd till mat ...hehe...jag är inte överambitiös i köket hemma om ja inte måste ;)...hihi

kram å hej


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0